Mys med mig själv istället.

Ja ni kanske undrar varför jag sitter här inne på bloggen när jag hade tänkt göra
så mycket mysigt ikväll! Men det blir inte alltid som man tänkt sig!
Jag och syrran tränade i alla fall, jätte mysigt! Vi var så duktiga och starka!
Undra om knutte killarna tyckte likadant när vi stod där med våra 2 kg hantlar.

Som nästan alltid nuförtiden ändrade Johan planerna i sista sekund.
Vad tydligen tvungen att göra någonting hos en annan Johan ikväll...
 Så nu sitter jag här med grönsaker och dipp istället för godis
(Men gör verkligen ingenting då jag älskar grönsaker och dipp!)
men ser på reklam istället för på ett nerladdat program av Heroes!





Johan I dont need you to have it lite mysigt! Så de så!


Kommentarer
Postat av: Elinor

Åh, men det är inge fel det heller...
Ha en trevlig kväll!

2008-01-16 @ 21:04:21
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0