Josefin Crafoord

Tittar lite på Idrottsgalan
Och kom på en kommentar jag hörde Josefin Crafoord säga i radio programet The Voice.

- Asså jag tycker att det är så roligt att titta på idrottsgalan. Man ba skrattar hela tiden!

- Men vadå skrattar vad är det som är så roligt?

- Ja men asså det är så kul att se alla idrottare försöka klä upp sig.
  Men asså dom kan ju typ inte klä sig!
   Dom typ har en stylist som hjälper dem å så men för att dom har så mycket muskler
   så ser det ju för roligt ut!


Jag säger den här: Har man inget snäll att säga, säg inget alls!
Så jävla trött på folk som talar illa om andras utseende så jag spyr!
Å andra sidan tror jag att Josefin sa detta med glimten i ögat.
Men va fan jag tror hon vet bättre än så.


Kommentarer
Postat av: Louise.S.A,

Haha Josefin pratar om sig själv med. Jag vet inte direkt va hon är känd för, från början. Men klä sig kan hon inte alltid göra.

Nu skrev jag också något elakt, men va ja menar är att man ska inte ska kasta sten i glashuset.
Precis som du säger: Ska man säga nått så ska man vara snäll, annars kan man hålla käft.

Snygg blogg du har!

Ha de så bra!
Kramar Louise

2008-01-14 @ 20:58:46
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0