jobbi jobbi jobb!

I morgon åker Älsklingen till Schweiz  Jeerk ska dit och spela han kommer
ifs hem på fredag, så det är inte så fasligt länge som det iband kan vara...

Är tråkigt att han ska åka så snart innan vår 3 års dag.
Men ska absolut vara glad att han är hemma den dagen! 27 Januari! :)

Nu är det mer jobb som gäller, sedan är det mys, och på måndag
har jag en behövlig ledig dag! LÄÄÄNGTAR!


Här är en liten skiss på var de är Johan ska
hahaha nej jag har inte målat själv!  ;)

Jag hör min gamla Bildkunskapslärare Valter säga:
-DET HETER INTE MÅLA, DET HETER RITA!


Kommentarer
Postat av: Hell on high-heels

SVAR du skulle absolut hägt med! så jävla kul, ingen kunda dansa så vi måste dit och knäcka;)

2008-01-20 @ 19:15:34
URL: http://somechatter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0