Bök och pök!

Äntligen har jag tagit tag i träningen. Känns jätte bra att ha kommit igång med det.
Och fast jag har ont i hela kroppen efter helgen och dagens träning så längtar jag till nästa gång.
Behöver verkligen lite muskler nu om jag ska orka bära alla tunga glas m.m på
hard rock och alla tunga skrivare på Canon.

De ringde från Hard rock nu idag.. och det var lite kvitton och så från spelen uppe
i bowlingen som inte stämmde... vilket gjorde mig ledsen.
Jag behöver en regäl genomgång av kassan igen innan jag får mer ansvar känner jag.
När man ska öppna och stänga själv... det är lite bökigt!
Speciellt när man inte har gjort det själv innan...
Helt plötsligt står man där helt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0