Viktiga möten och uteserverings mys

Ibland undrar jag hur svårt och tydligen tidskrävande vissa tycker det är att svara på ett sms?
Att höra av sig. Att ringa tillbaka. Att bry sig?!
Det tar två minuter, är ens tid så dyrbar att man har råd att mista en vän?


Idag har jag Jobbat, ätit lunch med Sara på Hard rock. MUMS
prata med Jennie, prata med Lina. Jobbar nu lite till.
Ikväll ska jag på Saras Vernissage
och efter det blir det middag med familjen och viktigt möte om framtidens äventyr!



Är det värt att lägga tid på människor som inte bryr sig?
jag vet inte, livet är för kort för det. Har verkligen gett allt och inte fått något tillbaka.

Kanske överdriver jag, jag vet inte.... ne dax för en snus = UTRÅKAD!

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Tycker inte att du överdriver Hanna.. om man inte känner att man får någon energi,positiva känslor eller något tillbaka så ska man lägga ner det. Ta vara på dem man har istället =)

2008-04-24 @ 13:45:29
Postat av: Hanis

Låter fint :) puss

2008-04-24 @ 13:55:37
URL: http://hanisbananis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0