VED!!!

Sjukt att det börjar bli ljust nu!!! Har precis kommit hem efter ett långt och segt pass.
Klantade min också, var en kille som beställde tre st Caipriniha.
När jag skulle skaka den tredje så tappade jag glas och shaker rakt ner i isen
och glaset gick sönder... det var inte mer att göra än att tömma isen och städa... SEGT!

Kvällens konversation:
-Du får inte röka här inne!!!!!!!! (jag är nu extremt upprörd)
-Vaaahöu? Får man inte?
-Öh NEJ det har TYP varit förbjudet i snart 3 år?!
-Va?! Det är de inte i Stockholm där jag bor!?
-JOH det har de! Släck ciggen nu för fan!
Tjejen/kärringen tar 3 djupa bloss och släcker sedan ciggen på golvet.

Jag säger bara VED!!!!!!!!!


MAJBRASA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hell on high-heels

kärring jävel

2008-04-26 @ 10:50:55
URL: http://somechatter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0