Urin

-Kan du på något sätt få ihop det så du kan köra mig?
 Så jag slipper gå med en kissburk genom hela stan?!


Vad händer mied min kropp!
Först örat, sedan nu igår kväll runt 23 tiden
så attackerar en plötslig urinvägsinfektion mig!
Har haft det förut, så Jag vet!
Den var hemsk och väldigt intensiv,
sprang på toa och kissade droppar till kl 02.30,
då somnade jag av utmatning i Johans famn,
efter många timmars gråt och frustration!

Nu idag känns det mer som en urinvägsinfektion jag haft förut,
har fått tid hos en läkare kl 16.30

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: tack :)

tråkigt det där med urininfektionen. hoppas att du blir av med den snabbt.

2008-04-29 @ 16:34:10
URL: http://artofmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0