Tänker på det igen.

Inlägget jag skrev förut idag om de stackars flickorna som svälter sig själva
och skriver stolt om detta i sina bloggar, tankar har cirkulerat i mitt huvud hela kvällen.
Jag tycker det är hemskt! Nu är jag nästan mer förbannad än ledsen!
Det är små ävla fjortonåringar som inte har något bättre för sig än att räkna kalorier och gå ner i vikt!
som om det är det värsta som finns att få en kvinnokropp med former?!
Vad är det som har gått fel?!
Varför inte vilja njuta av livet, av matens alla goda smaker!
Varför vilja plåga sig med att ta en kall dusch för att de tror att man bränner med kalorier
när man kan duscha varmt!? Vem faaan har kommit på det?! Det stämmer inte för fem öre!!!!!!
NJUT AV LIVET!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller fullständigt med dig, och faktiskt så kan inte jag heller sluta tänka på det. Hittade också några bloggar där dem tipsade om vad man skulle göra m.m. Helt sinnessjukt! Läs gära mitt senaste inlägg som handlar om självmord.

2008-04-13 @ 01:34:23
URL: http://jcy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0