Kiss på byxan och en Iransk Dr.Phil

Tillbaka från läkaren! :)
Varför går man inte till Gamlestadens vårdcentral oftare!
Fina, frächa lokaler, trevlig personal och snabb service!

Min läkare var en iransk Dr. Phil som kollade mina öron kände på
magen, pratade mycket och osammanhängande! :)

De lilla jag uppfattade var de väsentliga!
- Du har en urinvägsinfektion med mycket bakterier.
Annars satt jag mest och nickade med hållande :)

Jag fick sedan gå med min lilla kissburk till labbet, där de också tog ett blodprov.
Jag plockade upp min lilla burk och till min fasa ser jag att den har läckt i påsen jag har den i!
De droppar lite kiss på skrivbordet och på mina byxor! (Fasiken!)
Killen ifråga tar burken van vid äckligt kiss som han är.
Ler och säger att det är klart om 10 min.

Nu har jag fått Rinexin för örat,
Här kommer några roliga biverkningar:
Nervositet, sömnlöshet, kan ge svrårigheter att kasta vatten. (HAHAHA)
Vanföreställningar, förvirring, mardrömmar, aggressivitet.

för urinvägsinfektionen fick jag Norfoxacin:
Nässelfeber, klåda, diarrè, kräkningar, magsmärtor,
tjocktarmsinflammation. m.m.

Åh va roligt vi ska haa!

Kommentarer
Postat av: Lova

krya på dig gumman

2008-04-29 @ 18:32:05
URL: http://nolim.blogg.se
Postat av: Hell on high-heels

haha lycka till;P glad att du inte bor hemma:P haha

2008-04-29 @ 20:37:32
URL: http://somechatter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0