Människan feg och svag!

Tyvärr inkluderar detta även mig denna dag.
I morse när jag åkte till bartenderskolan så var det en tjej som föll ihop
på spårvagen, hon bara låg där på marken med massor av folk runt sig som
bara stod och glodde! Jag hade en fet kärring brevid mig så även fast jag ställde mig
upp så flyttade hon inte på sig!
Som tur var så kom en annan ung tjej och hjälpte henne efter X antal sekunder!
Jag blev sur och besviken på mig själv för jag är alltid den som är först fram!

Annars har dagen varit bra! Prov i morgon, dvs ÖverDrivet mycket plugg!!!!

Tyvärr kommer två av mina bästa vänner åka till Barcelona i kväll.
Kära Laurie och Loie kommer sakna er jätte mycket! Men vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Sara

gu va hemskt. vad hände med tjejen sen?

2007-09-27 @ 22:31:48
URL: http://somechatter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0