Dejting för hela slanten!

Het Norrtälje pojk till den söta norrlänskan.
Jag tror jag har hittat honom, mannen som "Den Där D" försöker att finna till sin vän!

Han är villig het och ledig!

Bobo som han så fint heter, är 30+, bor i Göteborg i sin mysiga lägenhet.
Bobo är en riktig mysfarbror, rör gärna ihop en god middag som han gärna delar med sig av.
Natuligtvs hittar man en liten godis skål efter middagen.
Han säger att han inte äter smågodis, men jag tror han förnekar det.
När han väl går ut är det inte helt ovanligt att han dansar på borden i vissa fall så
slutar det med lite trixs liggandes på dansgolvet. Detta är då innan han är as packad, vilket han aldrig är.
Han är kanske en av de snällaste, goaste och roligaste jag har träffat!

Bobo jobbar på ett artist produktionsbolag där han är manager och bokningsansvarig.
Jag har hört på ryktes vägar att han gärna träffar någon tjej som kan dela hans tankar och framtidsplaner.

Ett plus, som om detta inte vore nog så har han ett paraflyingcertifikat. Ja lite av en Äventyrare! ;)

  

Självklart är han jävlgt snygg också! Hoppas det ska smaka! 

Over to D!


Kommentarer
Postat av: Den där D

Men skicka in honom på Emmas blogg så han får provsmaka hennes hjärna:-))))

2007-09-19 @ 12:06:07
URL: http://veryflashy.blogg.se
Postat av: Lova

haha oj värsta gulliga kontaktannonsen ; ) kommer jeerk killarna till lina på lörda lr?

2007-09-19 @ 16:10:09
URL: http://molly87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0