Slutfest på Cocktailskolan!

Ja ni imorgon är sista dagen på Cocktailskolan!
För mig ser morgondagen ut såhär:
* ÖD panik pluggning på Vinkunskapen och Drinkarna inför de praktiskaprovet.
* Kl 15.00 skriva Vinprovet
* Kl 16.00 göra det praktiska provet inför juryn.
* Fixa allt inför festen, inkluderat mig själv.
*kl 17.00 Gästerna kommer!
* kl 00.00 stänga, städa
* Party på Park Lane!

Har DU lust att komma på vår avlutningsfest så hör av dig!
Perfekt förfest, med billiga drinkar, trevliga människor, och ganska bra bartenders! ;)
Kostar inget att komma in.


Glömde bort en sak, som är jävligt viktigt att nämna!
JAG FICK PRAKTIKPLAST PÅ HARD ROCK CAFE!!!!!! YES YES YES! :)
FAAAN va jag kommer göra bort mig! ;)



Kommentarer
Postat av: Hell on high-heels

Det ser vi fram emot!!

2007-10-18 @ 17:40:32
URL: http://somechatter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0