Skit också!

Jag hatar att alltid när man skiter någon annanstans än hemma
så vill bajsen gärna flyta upp igen, så får man stå där och spola, igen och igen och igen!
Det hände mig igår i en paus på 15 min på ett viktigt möte....väggarna var lövtunna...
Jag kan lova att alla hörde mina desperata försök att spola ner den lille jäveln.... Jag hatar de!


Bajsen sjunger:

Som en boll kommer jag tillbaks till dig.
Som en boll kommer jag tillbaks till dig.

Jag är en gummiboll och du bollar med mig som du vill
(Bomsi, Bomsi, Bomsi, Bomsi)
Blott en gummiboll raring det är vad du gjort mig till
(Bomsi, Bomsi, Bomsi, Bomsi)
Jag borde säga nej när jag vet du narrar mig.
Men som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig.
Som en boll kommer jag tillbaks till dig.

Jag har flytt från dig. Jag har till och med gjort slut.
Men så ber du mig och så är det som förut.
Att som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig.
Som en boll kommer jag tillbaks till dig.

Jag borde säga nej när jag vet du narrar mig.
Men som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig.
Som en boll kommer jag tillbaks till dig.
Som en boll kommer jag tillbaks till dig.
Ya ha ha ha.

Bolla, bolla med min kärlek.
Bolla, bolla med min kärlek.
Åhhhhhhåhååå

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahah vilket klockrent inlägg ;P

2007-08-17 @ 11:18:13
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se
Postat av: Hanna

haha Tack ;) men visst Är det jobbigt!!!! aaaah

2007-08-17 @ 11:38:29
URL: http://hanisbananis.blogg.se
Postat av: Malin


Känner verkligen igen det där med bajskorven!! haha...

2007-08-17 @ 12:17:46
URL: http://carlssonmalin.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha ööööd jobbigt är det!! VED på bajskorven.. eller när den lämnar spår och så finns det ingen toaborste..

2007-08-18 @ 09:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0