I'm back!

yes i am, yes i am, yes i am...
Back In To Business.

Min och Johans vecka i Bulgarien, Golden Sands, har varit helt underbar! Över förväntan.
Resan dit tog bara 2,5 timmar med flyg, det gick jäkligt fort!
Värmen slog emot när vi klev ut ur planet och fortsatte i samma häriga värme hela veckan!

Det blev mycket sol, bad och festande!

image102image103
image106image107
image105image104image108

Nu sitter jag på jobbet, här inne är det kallt..............BUURRRR!!!!!!!
....men ute lyser solen!!!! Längtar till 10 rasten då jag ska KUTA ut och värma mig lite!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mmm. Jag var på stranden igår och det var så sjuuuukt skönt! Typ första gången man njöt av värmen i Svwerige i sommar. haha

2007-08-06 @ 10:32:15
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Den där D

Snygge-Berit, det är du det. Men även snygga människor får frysa på sina kontor, så det så!!!! PUSS

2007-08-06 @ 12:57:28
URL: http://veryflashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0