Calle Schulman

Var inne på Calle Schulmans sida, där hans läsare har fått skriva som sina pinsamheter
för att kunna vinna något armband(?)
Här kommer några godingar :)

Jonas sa...
När jag var runt 20 så visade jag min morsa att jag kunde "vinka" med mitt morgonstånd....
AL sa...
När jag fullständigt sket ner mig i klassrummet i 6:an. Det var tungt.

ida sa...
Något annat pinsamt var när E-type var i min hemstad och bjöd mig och Johanna att sitta med dem.
Han ville ha mig i sitt knä och ville att jag skulle "pilla med hans hår".
Sen ville han ha med oss upp på rummet, men då gick vi.
Att folk har sett mig sitta i E-types knä är fruktansvärt pinsamt


Anonym sa...
Jag var runt 16 och hade tvättat min dunkjacka(såna där som var på modet runt 97,98)
och tog på mig den för att åka iväg till skolan.
Märkte efter ett tag på bussen att det var något som hängde fast på kardborrebanden till fickan.
Upptäckte att min pappas Y-front kalligar storlek xxl modell jätteblöja(hade fastnat där i torktumlaren)
hängde fast i fickan och svängde sådär lagom diskret.
man får trösta sig med att dom var nytvättade iaf.


Läsa mer? Klicka här Eller har kanske du något roligt att berätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0