Ödlemannen!

-Hanna du vet väl att det inte är farligt att foten är blå?
-klart jag vet det!
-Ja men jag tänkte på det du hade skrivit på bloggen med kortet på foten. (Pappa)
haha


Igår var det myskväll hemma hos famlijen i Olofstorp.
Vi såg på filmen The Cleaner som var helt ok och åt lite godis.
Har precis kommit hem efter att kört pappsen till stan!
Vi bytte halvljuset på blien och det tog en jälva tid! haha

I morgon ska vi till Tatuerings mässan ! ska bli skit kul!
Kusin Rudolf har kommit ner också, så vi ska gå tillsammans.
Lova kom hem i dag med så vi ska dit ett gäng och bli inspirerade! woho

Johan håller på och skissar på en idè som han funderar på att göra om så tid finns.
Man vet aldig jag kanske kommer hem med något jag med ;)

THE LIZARDMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0