More PANIK!

Trots min sjukdom är det lite greejjer som jag måste göra idag.
Efter som att det är OMÖJLIGT att få en tid på ungdomsmottagningen nu för tiden
så kan jag inte gå miste om min tid kl 14 idag. Jag har ringit i veckor och åter veckor
för att få denna tiden. dessutom måste jag hämta ut mitt körkort innan de skickar tillbaka de.

Mer panik drömmar:
Jag drömmade att en god vän till familjen Lasse W hade precis
byggt ett helt nytt hotell och jag var chef för bar, restaurang och reception.
Gud vilken panik de va! Med tanke på att mina nuvarande kollegor var med
och trodde att de kunnde allting bättre än mig och frågade om jag vekligen gjorde rätt?!
oh!

Nu har Johan åkt iväg igen med Jeerk, denna gången till Milano!
Tänk om man hande fått fälja med! Det hade varit något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0