Min fossing!

Det började med ett oskyldigt glas vin hemma hos J.Regnell.
Jag gick sedan med på att hänga med gänget till Locatelli med mina j*vla kryckor.

Det gick bra och var riktigt trevligt! Sedan avslutade vi på Parkan, vilken inte var lika kul.
Jag satt där helt själv och slurpade på en Sprite.
Vi åkte hem ganska fort efter att vi hade kommit dit.

Här kommer en bild på min fot, jämfört med min andra fossing.
Visst är de äckliga! haha hatar fötter!
skönt att svullnaden har börjat gå ner lite.
Som ni ser på bilden så ser man inte fotknölen alls på min stukade fot.

Kommentarer
Postat av: Lixi

Svullen fot ar inte sa kul nej! OCh an varre ar det nar man tvingas att spela fotboll med det. Bara och tejpa och sen ut o springa sager klubb-lakarna varje gang man stukar foten pa fotbollen.

Tejpar du den nagot nar du gar ut eller du kanske inte gar alls mycket nu nar du har stukat den. Ar det allvarligt da?

2008-03-25 @ 06:09:19
URL: http://whocaresitsonlyfashion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0