Till Prinsessan

Ett brev jag skrev till Helen några veckor efter att hon hade dött....
Känns konstigt att läsa det. Det är mer än ett år sedan jag skrev detta...
Men känner precis samma sak nu som då.



Till den vackraste, Helen Grund

Helen Saknar dig så oändligt mycket. Tänker på dig hela tiden.

När telefonen ringde och jag fick veta att du gått bort så trodde jag inte på det,

Jag trodde att det var en hemsk mardröm och att den snart skulle försvinna.

Men den försvann inte och det kommer den aldrig att göra.

Jag väntar fortfarande på att någon ska komma och väcka mig...
Säga att allt är bra, att du aldrig lämnade oss.

Jag kommer att vänta i hela mitt liv på att någon ska säga det till mig.

Du var verkligen en underbar person! Det är därför det är så svårt att mista dig.
Saknar dig så mycket, önskar att du aldrig lämnade oss.

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, kommer aldrig att glömma dig.



En liten sång som vi alla sjöng under hela gymnasietiden.
hälsning1 20071105


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0