Mys pysss!

Vi hade jätte mysigt igår!
Nästan fulländade! ;) Lilla Lovie kunde inte komma. Det var synd.
Vi började med en match i bowlingen, de laget som förlorade fick bjuda på shots.
Mitt jag förlorade, Jag fick betala.. undra hur det blev så?

Vidare till Trädgårn för att checka in TinSoldier! Jätte bra gig.
Killarna var ju fan på topp! Kanon ljud och röj!!!! Publiken älskade dem!!! Sååå kul!

Väl på Park lane levde Johan rocksjärne liv.
Alla som hade varit på Trädgårn var också där
och självklart ville alla krama och hälsa på sångaren i bandet....
När foten svek mig vad det dax att åka hem. Jävla fot. Inge party alls.
Här kommer bilder!


 BOWLING på Hard R0ck Caf3.
TINSOLDIER Trädgårn, Bartender SM 2008
 SARAS fiiina Tatuering PARK LANE Tjejtoan :)

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Alltid lika snygga bilder på den där toan :) har ett par stycken själv. hehe.

2008-04-17 @ 17:20:53
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0