Friendship

Har talat mycket om vänskap den senaste tiden.
Jag mår så himla bra när jag umgås med mina vänner,
man får härlg positiv engeri och utbyter många kloka tankar ihop.
Det är de bästa som finns, helt ovärderligt!
Finns ingenting som kan konkurrera med äkta vänskap!

När jag jobbade som mest, både dag och natt, så mådde jag skit.
Ingen glädje, bara ett skitigt traktor spår som jag följde, det är inte värt det!!!
Stanna upp se vad som finns runt omkring dig och välj den vägen som ger dig något bra!
Man kan inte bara tänka att
jag ska jobba jätte mycket nu, tänk vad jag kan göra för alla mina pengar sedan!

Man måste leva under tiden man försöker nå sitt mål,
för når man inte sitt mål blir man bara besviken.
Jag tänkte ibland att tänk om jag dör nu...
då kan jag varken njuta av mina pengar jag har tjänat ihop
och jag har inte njutigt någonting av livet veckorna innan jag dör.
Hur kul är det!?


Kommentarer
Postat av: Lina

kloka tankar... :) jag har ett vagt minne av att vi pratade på tel igår...? iaf så vittnar samtalslistan om det, haha! försökt ringa dig idag men kom till telesvaret. vi kanske kan höras imorgon eller nåt istället! puss puss

2008-04-27 @ 23:23:41
Postat av: Hanis

haha japp du ringde när jag jobbade och sedan så ringde jag upp när ni var på väg till någon efter fest :P puss

2008-04-28 @ 13:26:47
URL: http://hanisbananis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0