Städning hela kvällen?

Igår gick jag upp kl 05.30 hade körlektion mellan 06.30-07.40,
jobbade mellan 08.00 och 16.30,
åkte raka vägen till Lova och tillsammans med Lina har vi börjat planera vår 20 års fest!!!!!!!!!!
Jag känner mig jävligt trött i dag, men det var klart värt de!  

Så vaknar man i dag, REGN! Ovanligt! Vad är det för skit sommar?
Jag har fått en vecka sol, det är på tok för lite!  Jag blir galen!
Måste fixa någon form av utlandssemester.

 

Ikväll blir det städning och tvättning för hela slanten, så att lägenheten skiner när Johan kommer hem i morgon! Han har varit på spelning i Hudiksvall och förväntar sig att det är städat och fint när han kommer hem,
ELLER så sätter jag på någon bra film och bara njuter av att vara ensam hemma! :)



image34
Älskning, Det kommer vara fint när du kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag ska också städa idag. Tyvärr är det ingen jävel som kommer bli glad för det, jag får klappa mig själv på axeln. Bra Annie, tack Annie.

2007-07-03 @ 16:14:51
URL: http://www.veryfishy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0