Natten...

Igår var jag och Johan bjudna till den härliga Familjen Goodwin på grillkväll.
Fantastiskt god mat, champagne, vin, öl och trevliga människor, kan det bli bättre?  

Eftersom jag skulle upp kl 06.00 dagen efter kände jag vid 01.00 tiden att nu var det dags att
börja tänka på refrängen, jag meddelar min älskling om mina planer,
som han dissar pga sin mätthet*, och säger:
?Men gumman lite till bara? 

Vid 02.30 förstår även Johan att det börjar bli time for bed!
I bilen påväg hem kommer han och Andreas på att,
 ?Fan efterfest hade inte varit helt fel!?
Vilket resulterade till att vi fick vända och åka hem till Håkan? 

Och vad jag vet så är han fortfarande kvar där? de måste vara en jäkla bra efterfest asså! 
Han, Andreas och Håkan? vad gör de? Någon som har en rolig gissning?

Fick kramp i vaden i natt också... för lite vätska och för mycket alkohol skulle pappa sagt.


*Mätthet = Jävligt full!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0