Jag vill göra va fan jag vill!

- Tjatar man tillräckligt mycket så får man ju göra va fan man vill!

Jag har citerat Carolina Gynning.
Hon har fått göra ett eget TV program, en egen parfym, åka till hollywood
sådant som folk bara kan drömma  om, har haft en modell karriär och varit programledare.
Allt efter ett k*ull i TV.

Jag gillar Carolina! Verkligen det gör jag!
Hon verkar vara en riktigt rolig, glad tjej, helt galen.
Hon är verkligen en tjej som gör och säger det hon tycker.
Hon är grym!

Till saken nu, får man göra va fan man vill om man tjatar tillräckligt mycket?!
Nej för det är PENGAR man behöver! Har man pengar kan man göra
va fan man vill! Money makes the world go round. Eller hur!?

Så vad ska man göra när man inte har något som man är bra på?
Vad ska man bli? Vad ska man göra i framiden?
Är pengar det viktigaste?
Ska man vara med i någon jäkla tv-show, få sina "15 minutes of fame"
och sedan får man göra det man vill, modella, skriva en bok, tavlor,
ett eget klädmärke....


Jag vill också göra en egen parfym!

Kommentarer
Postat av: Den där D

Om jag ser NÅGON göra allt det där så är det faktiskt DU!!!!!

2008-03-11 @ 12:01:33
Postat av: anne

Hej! Ja jag säsongsjobbar i Åre just nu, som hotellstädare på Tott. :)

2008-03-11 @ 13:41:46
URL: http://enna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0