Födelsedags barn?

Vår kära Andreas har fyllt år och det ska vi fira ikväll.
Med kryckor och en vinare ska jag sitta på min kungatron och träffa trevliga männsikor.
Vilket jag känner nu att jag har saknat! Att träffa nya människor är väldigt trevligt!
Som tur är jag har så trevliga och bra arbetskamrater som jag tillbringar väldigt mycket tid med.
Men att träffa nya människor är något som jag inte riktigt hinner.
All tid man har över  går till att bevara sina gammla vänner och umgås med pojkvän och familj.

Men iaf, Grattis i efterskott Andreas! :)
image476


Kommentarer
Postat av: DANIJELA

Svar:tack :)

2008-03-23 @ 17:21:29
URL: http://danijeladrakulic.blogg.se
Postat av: Andreas

Tackar ödmjukast så här i efterskott. Var ett tags sen jag var här:)
Kram /A

2008-04-10 @ 15:11:03
Postat av: Hanis

Nämen va roligt att du har tittat in! :)
kram kram

2008-04-10 @ 15:24:05
URL: http://hanisbananis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0