Dagens drink

Det är många som kommer fram till mig när jag jobbar och har köpt
en smaksatt vodka och undrar hur de ska få till de med smaken.
De vill ha något enkelt som går att göra hemma.
Då kan jag nästan rekommendera Sprite eller liknade.
Tar inte bort så mycket smak utan snarare binder sig med smaken vodkan har.
Kanske inte de roligaste. men de funkar.
Det är då bättre att kunna stå på jobbet och skapa med alla olika smaker och juicer! :)
Men till saken dagens drink.

Pears Ginger
4 cl Absolut pears
Ginger Ale
Lime

Lätt att göra hemma och helt ok till en förfest.
Let me know!

Har ni någon favorit på förfesten? eller är det kanske vin som gäller? ;)


Kommentarer
Postat av: anna

tewuila rose, öl, cosmos eller rödvin..och en martini då o då..det är det jag dricker.
kram!

2008-03-11 @ 16:07:11
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0