Ångets drömmar?

Drömde inatt att jag vaknade nu söndags morgon och såg på mitt
jobb schema att jag skulle jobba, sjuk och jävlig fick jag skynda
mig upp och stressa i panik till jobbet!!! aagh

Jag får liksom aldrig vila... antingen jobbar jag eller så drömmer jag att jag jobbar!
Och nu när man för fan äntligen är ledig, NÄH då ska man vara sjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
F*TTA säger jag!  Jag hade velat träna, Träffa mina vänner, ta ett glas vin, gå på bio!
Va faaaan ORKA sitta hemma på sin feta röv och tycka synd om sig själv och må dåligt!!
åååååååååååhhh!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du kryar på dig snart :)

2008-03-09 @ 18:31:43
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0