För sjutton, det är ju kallt ute!

När jag åkte till jobbet igår kväll dvs vid 21 tiden såg jag en tjej som antaglien skulle ut och festa.
Hon var jätte söt och LÅNG! Såg ut som en modell!
Men hon hade ju ingenting på sig!
haha eller jo nått hade hon ju!

Hon hade en tunn klänning, såg ut som ett nattlinne.
Höga klackar och en kort jacka. Me heeelt bara ben!
Ingen mössa och inga vantar! Jag frös när jag såg henne!
Hon hade gåshud över hela benen.
Hur snyggt är det då!

Varför klär sig tjejer som om vi skulle bo i ett varmt land?
Tyvärr gör vi inte det!


GÅSHUD

Kommentarer
Postat av: t0tta

Hahaha, såg nåt liknande härom dagen.. Det var i.o.f.s en kille, men han kom klädd i jeans och t-shirt.. Jomenvisst... Högsommar i hans del av landet, ca 15 meter från mig?

2008-01-14 @ 19:50:35
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!!!

2008-01-14 @ 20:26:28
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0