4 timmars sömn

Det är väldigt många inlägg som aldrig blir publicerade..
de flesta är alldeles för tråkiga och deppiga.
Många handlar om Helen... Om saknaden.
Jag hade gjort allt för att få prata med dig i dag.
Jag behöver dig! du fattas mig så att det gör ont.
Tänker på dig varje dag Helen.
Jag trodde inte man kunde tänka så mycket på en person...  Förstår du hur saknad du är!?


Denna veckan har varit tuff... jag är helt slut.
Har bara sovit 4 timmar i natt. Jobbade, och var hemma kl 02.30.
Fick däremot 1000 kr i dricks, som jag Tackar för så mycket för! :)
Spara eller slösa?


Kommentarer
Postat av: Hell on high-heels

japp den är kvar;)

2008-01-18 @ 10:26:19
URL: http://somechatter.blogg.se
Postat av: Siri Molin

Jag är hemskt ledsen för helen, det måste vara jätte tuffat att hanera något sådant :( kämpa på

2008-01-18 @ 11:19:28
URL: http://sirimolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0