Kul att man får reda på saker asså!

-Hanna, nu åker jag, Vi ses utan för scandinavium sen då?

ööh what!!!
1 timma innan Johan har en spelning på Scandinavium blir jag med bjuden.
Haha så jag och Clara åkte in till staden
och såg en liten tillställning med Jeerk, Salem al Falir och massa tråkiga pratare.
Efter de så hämtade vi upp Lova och köpte Sushi som vi avnjöt hemma hos mig!
Det var jätte myigt.
Frida har kommit hem nu med efter 6 månader ute i världen.
Hon ringde mig förut idag,
men vi hann inte pata så mycket och tyvärr kunde hon inte komma hit ikväll.

Nu är det Lost! :)


image12
Jag, Lova och Clara för många år sedan.
Lova har precis blivit stucken av en geting. :)
Det var tider de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0