Jag vill också ha en sjuk hjärna!

- Efter en avsugning så! :)
Tystnad.
-Hanna, du får tänka på att det är vatten vi har i glasen!



Gissa vad jag gjorde igår! JO hur mysigt har vi inte haft det!
Middag och klädbytar kväll hemma hos Lova!

Det gick hett till ibland och Lova, affärskvinna som hon är, var på G ;P
Middagen var fantastisk och efter en stund av hysteriskt klädbytande,
slog vi oss ner i soffan med kaffe och glass! :)


Tack mina underbara vänner för att ni förgyller mitt liv.
Vad tråkigt jag skulle ha det utan er!


mtp överskriften så tänker jag på att jag hade velat vara den som kom på uttrycket
-Fest på ballen!
De är ju bara sååå rätt! När min ballkong är klar. Blir det fest på Ballen, så de så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0