Enrico Iglesias

Går dagen var super lyckad.
 Eventet på Draken med ZinZino var skit bra och inspirerande!
Och Takida var lika bra som vanligt!
Sedan efter konsterten så drog vi till Locatelli och sedan gick vi till Peacock
Grymt party och mycket folk! Vi dansade och hade roligt, sedan ser vi att
Enrico Iglesias sitter där med sitt band m.m och festar!
Han såg ledsen och uttråkad ut så jag gick dit och frågade om han ville dansa!
Tyvärr sa han nej men han blev glad för att jag hade kommit fram och sedan frågade han vad jag hette!
Bra avslut på kvällen!

Man kan säga att jag och Rico som jag kallar honom nu är best friends ever!

Bilder kommer när jag får min kamera av syrran som lånade den resten av kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Siri

shit!! haha coolt :)

2007-10-02 @ 18:20:27
URL: http://sirimolin.bolgg.se
Postat av: Beppo

Takida är grymma, iallfall så var dom grymma!!!

2007-10-03 @ 21:16:07
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0