Trosor!

Kl 07.21 blir jag väckt av att min mobil ringer... Det är ett Dolt nummer så jag trycker bort samtalet.
Efter 10 minuter så ringer det igen. Samma dolda nummer... Jag tänker att det kanske är något viktigt.
Det är en gubbe som svara och samtalet se ut så här:
-Ja jo jag ringer angående annonsen. Säger gubben.
- ööh jaha, (?) Vilken annons?
- Ja den du har lagt upp...
- jag har inte lagt upp någon annons?
- Jo, asså den om trosorna?
- VA, vad sa du?
- öh jo du... du hade någon annans om trosor?
- Nej du det har jag verkligen inte! Varifrån har du fått mitt nummer?
- Den stod på din sida... kanske var det på Tradera?
- Nej då har du ringt fel! Hej då!
- Hej då..

För det första, vem ringer kl 07.21 på morgonen och vill köpa trosor ?
För det andra, Varför ringer det en gubbe och vill köpa trosor?
För det tredje, Varför står mitt telefon nummer på den sidan!!!?! Någon som vet!?


Min nya affärs idee, - Jag ska sälja mina gamla använda trosor dyrt!
"Granypany" bara 350.- slår du till nu, så får du ett använt trosskydd på köpet! ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

googla på ditt telefonnummer så kanske du får upp nått..

2007-11-06 @ 11:39:11
URL: http://www.veryfishy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0