Skitockså!

Ringde kl 08.00 i morse till Vägverket och kollade om det verkligen var så att jag skulle skriva
mitt teoriprov idag och vilken tid det i så fall detta skulle ske.
Tanten i andra sida luren, stonkar och frustar och pustar och klämmer sedan fram:
- Du ska skriva ditt prov idag kl 08.30.
I tofflor och PANIK kutar jag runt i lägenheten och slänger på mig kläder medans jag
illa nog fick se glad ut och ringa en taxi... fan va surt!
Allt hade varit värt det om jag hade klarat de men ICKE! fick 50 man måste ha 52....

Ett prov och vilket jävla pucko i hela sverige ska kunna klara!
Och JAG klarade det inte! okej, har inte öppnat boken på 5 veckor... men ändåå!

Nu är jag hos mamma och pappa och ska skriva en CV + söka till Arbetsförmedlingen... kul... NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0