hm...

Tänk vad påverkade vi kan blir av vår omgivning utan att vi tänker på det.
Av speciellt våra föräldrar.
Jag vet inte hur många gånger mamma har berättat då hon för kanske 15-20 år sedan
åkte skit full i en taxi på väg hem, och behövde då spy.
För att inte spy i taxin och betala 1000 kr så spydde hon i sin dyra klänning istället.

Varje gång hon har berättat denna historien tänker jag alltid,
fan va dumt! så skulle jag aldrig göra!

Men vad gör man inte då, i fredags, i taxin hem,
Vem är det inte så som spyr inannför klännignen då?
Jo, lilla Hanna!
Nu ligger klänning m.m i duschen och skräpar... ska tvätta i morgon... tror jag...



Marie. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4
Marie Picasso, Kan inte låta bli att gilla tjejen.
Go, gal` kexchoklad!   Eller hur!?


Kommentarer
Postat av: liiinis

sjukt sant, när jag bodde med päronen klarade jag inte av dem, men nu känns det som att jag är precis som min mamma! sjukt konstigt! haha. kul att provet gick bra, när börjar praktiken? puss

2007-10-22 @ 16:11:20
Postat av: Hanna

Hej Liiinis! :)
Jag ska iväg till min praktik nu!!!! aaah! :)
hoppas det går bra! puss puss

2007-10-23 @ 16:59:16
URL: http://hanis..blogg.se
Postat av: Lina

ÖD lycka till gumman! men de kommer gå jättebra =)

2007-10-23 @ 19:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0