Jag hatar det!

Jag hatar att min förskylning VÄGRAR lämna min kropp!!!!!
Jag orkar inte mer! jag har jobbat hela veckan,
och efter jobbet mår jag så dåligt... fattar inte hur, eller varför jag orkar kämpa..
men vill verkligen... jag trodde att och jag intygar min hjärna att jag är frisk,
så förstår kroppen att jag är frisk... och då blir jag frisk! lätt eller hur!?
Men nnneeejjjj.... Jag blir ju fan inte bättre!

Jag vill så mycket... som jobbet nu till helgen... men hur ska jag kunna visa
framfötterna och så mycket av mig själv som jag behöver kunna göra
för detta jobbet när jag mår som jag mår... ah! jag bli galen....
Hur ska jag göra!!!


Kommentarer
Postat av: Aaanna

Vilken fin blogg. :)

2007-11-16 @ 10:36:10
URL: http://aaannapanna.blogg.se
Postat av: Hanna

fin blogg trevligt nanm ;-) å krya på dig.

2007-11-16 @ 13:51:35
URL: http://hannasegersten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0