Har du knullat med nummer 987???

Ta fram mobilen & gå in på kontakter

Har du kysst nummer 7?

haha kan ha gjort...  :s


Brukar du va med nummer 19?

Nej, en granne

Gillar du nummer 25?

Ja det gör jag Thomas i Jeerks flickvän :)


Är nummer 21 din bästis?

Min syssling


Är nr 10 en sötnos?

min pojkväns bror


Älskar du nr 16?
Anja! :) jaa


Är nr 12 bäst?

Haha nja han är go


Min bror/syrra är nr 29?

Nej verkligen inte!


Var du med nr 22 idag?

Nej


Nr 5 går i samma klass som du?

Nej


Nr 16 har likadan mobil som du?

Tror inte det....


Okey, en rolig ide de här... men jävligt jobbigt att gå till varje nummer...
och jag var bara på A och B!!!! Sedan kan ju frågorna vara roligare! ;)

Jag utmanar D att göra en liknande fast med roligare frågor! :)

Kommentarer
Postat av: Den där D

Jag antar utmaningen. Kommer du göra den då?!

2007-11-20 @ 08:16:19
URL: http://veryflashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0