The Hanson Family

För er om inte är bekanta med min familj så tänkte jag att jag kanske ska berätta lite om den!
Det kan vara trevligt.
Ska bara påpeka att jag för lite mer än ett år sedan flyttade hemifrån, numera bor hos min underbara pojkvän Johan (Tjejen som skriver har rätt, de är jobbiga att leva med! )i Gamlestaden.

Jag har två systar Sara och Maja som är 18 och 13 för tillfället, (Födda 89 respektive 94)
En mamma och en pappa...Annika och Peter, deras ålder är oväsentlig...om de skulle få säga de själva.

Jag är säker på att om någon frågade oss så skulle vi förmodligen säga att vi är en ganska så vanlig famlij.
Mamma och pappa har en Optiker butik på Wieselgrensplatsen, Visuell Optik
De bor i en tvåplans villa i Olofstorp, utanför Göteborg. Villa, Vovve och Cheva...Ganska vanligt eller hur?

Men Om man skulle fråga någon annan, kanske en vän till famlijen, så skulle svaret kanske vara något i stil med:
Galen rock familj? Vi älskar rock och de mesta i dess genrer, (Sex, drugs and rock'n'roll?)
Pappa är sedan 3 år tillbaka manager för rockbandet  PinkLips 
Man kan säga att dessa pojkar har tagit sig en stor plats i vår familj, det är roligt när man kl 7 på morgonen en lördag, söndag, måndag, tisdag etc, (alla dagar är en fest dag för Pinklips... ) Men man blir iaf väckt kl 7 på morgonen av att 15 rocksnubbar ramlar in i ens rum för att väcka en genom att skrika:
Tjena syrran! Va fan sover du? de är ju party!!! jätte roligt....Men vad ska man säga, älskar de här killarna ändå.

Man har i alla fall alltid roligt och det är inte helt fel! :)

image4
Jag och Maja ser lite försynta ut...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0