Jag, bloggare... Näeeh?

Jag och mina kära arbetskollegor talade om boggar nu på lunchen!
(då jag för övrigt smaskade i mig x antal bitar Sushi (<--- såhär avnjuts den bäst)

Jag sade till Emeli och Emma:
Det hade varit såå kul å börja "skriva lite"     hm... blogga lite...
men va faniken skulle man skriva om..Det händer inget speciellt i mitt liv...  Tex i går hände inget kul alls...

Men DÅ slog det mig! Och jag slänger förtjust ut mig att de gjorde de visst! Jag blev biten av en kanin!

Så, här med hälsar jag er Välkomna till mitt lilla kryp in!


image1
En av min sysslings 17 kaniner... Den här var av den snälla sorten som INTE bits!

Kommentarer
Postat av: Den där D

I love rabbits:-)

2007-06-26 @ 12:11:23
URL: http://veryflashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0