Hektisk dag

I dag kommer det vara mycket jag ska hinna med på kort tid. Jag slutar jobbet kl 16.30
Ska träffa Sara,Lina och Matilda på stan kl 16.45 sedan måste jag hinna med 18 bussen mot Olofstorp
då Frida har fixat med middag där hemma hos henne. (Dit kommer även Lova, Clara och Johanna)
Hektiskt men det är de värt! Kommer hinna träffa många av mina goa vänner på sammma dag! Lycka!


           Sara                     Lina                         Matilda

     Frida                Lova                   Clara                Johanna

Uppdatering: Glömde även säga att jag hade körlektion på morgonen kl. 06.55. Dubbel! pust...
Matilda var 50 minuter sen så jag bara hann bara säga hej till henne i mitt strama schema det var lite synd men fikan var jätte mysig! Tack för den fina blomman Sara! :)
Middagen hos Frida inleddes med en liten välkommtsdrink, följd av tacospaj och mumsig sallad till.
Efteråt blev det frukt doppad i choklad och skitsnack, Project runway, och pussycat dolls.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej, bloggen som jag designade finns på blogg.se :)

2007-06-27 @ 17:55:07
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: Sandra

adda [email protected] så kanske jag kan hjälpa dig ikväll, ska jobba straxt. men jag lovar inget. ha det bäst, kram

2007-06-28 @ 08:17:51
URL: http://metrobloggen.se/socker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0