Cirkus

En vän till familjen Malte Knapp har startat ett företag som heter ExpeditionCirkus.
De har deras första företags event i dag!
Min syster Sara ska vara DJ och jag tänkte att jag skulle följa med och hjälpa till med annat! (Leka?) 

För er som inte orkade gå in på länken och läsa om Expedition Cirkus kan jag berätta att det är en upplevelse för dig med vänner eller varför inte med dina kära kollegor. Man får vara med och skapa sin EGEN Cirkus!
Det är allt ifrån alla förberedelser med att resa tältet, göra affischer till att faktiskt vara med och skapa ett cirkusnummer som man sedan ska utföra! Efter det är det middag och party i Cirkustältet!
Hur ballt är inte de!
Äntligen något för alla oss vuxna som vill vara barn!
När jag slutar jobbet i dag kl 16.30 kommer jag antagligen skutta hem! 
För att sedan ta mi ut mot långedrag där de hela håller till ;) 

Till helgen kommer det antagligen att bli relativt lugn? Är fortfarande inte helt frisk efter
Sweden rock... har börjat få ont i ena örat nu med, så det känns inte bra...


image25
The new PussyCat Doll


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ajdå, men gör så du :) Ha en trevlig helg! kram

2007-06-29 @ 13:59:08
URL: http://metrobloggen.se/socker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0