När tröttheten tar över

Igår var min käre Johans mamma Inga-Lill och hennes man Göran hos oss och åt middag.
Eftersom jag fyllde 20 för några veckor sedan så hade de köpt lite presenter till mig!
Det piggade upp mig lite i höst- oj, jag menar sommarmörkret...
Jag fick en Picknick bok-Lättlagade mål för picknicken.+två böcker till, jag fick även en picknickryggsäck!
Ja, man kan ju verkligen undra vad de tänkte när de köpte den,
men jag är jäkligt nöjd och glad över denna annorlunda, roliga tanke!

Här ska det picknickas! Det är ju faktiskt hur mysigt som helst,
speciellt nu när jag fått en lite picknick bok med recept på bra mat, 
det fattas bara en flaska vi, lite ostar och frukt, mums!
Jag kan lova att så fort de blir fint väder så kommer ni att kunna se mig kuta ut ur lägenheten
med min fullproppade picknickryggsäck med en flaska vin i högsta hugg!

Japp så är det?va trevligt jag ska ha!
Okej, Johan ska väl också med då, om han skaffar en egen rygga!
Jag hade körlektion i morse kl 06.30 i dag igen... är sjukt trött.
Ett bevis på min trötthet är att jag hade satt på mig min tröja ut och in....? Hur kunde detta hända!?
Min kära kollega och vän Emeli påpekade detta på lunchen?
Tänka sig, en halv dag hade gått utan att man lagt märke till det.Då är jag trött må jag säga!

I morgon får vi frukost på jobbet som varje Fredag!  *drooling, drooling*

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0