Cirkus, Fulla vuxna och EMO kids

Ja helgen har varit full med annorlunda bestyr, helgen har verkligen varit lärorik ?
Fredags eftermiddagen började med öldrickning i Chevan med Mamma och syster Sara,
Pappa fick snällt sitta och bara vara sällskap pga. bilkörning hem, inget drickande då inte!
Expedition Cirkus blev i vilket fall mycket lyckad! 120 personer var med och alla fick sina uppgifter tilldelade.
Efter träning på sina nummer i ca 1,5 timma blev det smink och kostymer som skulle på.
När själva showen började så blev man glatt överraskad över hur duktiga alla var!
De hade lärt sig jonglera, cykla på en enhjuling, trolla m.m Det var riktigt roligt att se!
Efter föreställningen så blev det smaskig buffé och efter det dans.
Vi smet i väg vid 1 tiden då Sara ville till Park Lane med sina väninnor på Queer night hon fick även med sig hetingarna från cirkusen, "Paketet" och hans vän (?) Lyckans ost!
Jag hade ifs redan mitt knull med mig hem så de var inte fy skam de heller! :)

image27 image28 image29

På lördagen tog jag bussen till Olofstorp då mamma insisterade att det var jätte varmt på altanen.
Jag och mamma låg i bikini under varsin filt och käkade Polly och röda vinbär.
Kl 18 kom mamma och pappas vänner från Stockholm, som också har en optiker affär.
Middagen var jätte mysig, men lilla Hanna fick lite för mycket vin i sig, Tack Pappa :) Precis vad jag behövde!
Sedan var det ju inte bara jag som fick lite för mycket, mamma pappa och deras kära vänner var uppe till kl 8 på morgonen och utövade diverse aktiviteterna så som armbrytning
(ett tecken på när mamma fått i sig ett glas vin för mycket) och tyngdlyftning.  



 Söndagen:
Maja och Sara kom på att om man vill se hur man ser ut när man blir fet, så gör man såhär:
Jag undrar lite varför jag fick mest dubbelhaka... Dags att börja träna?

image30   image31  image32


Söndagen började lugnt då vi allihop tog bussen in till staden Göteborg
(eftersom de med körkort fortfarande var fulla) Lunch på Farellis.
Efter en god lunch i kära vänners sällskap så tog jag Sara och Maja spårvagnen till Frihamnen,
Festival Peir Pressure.
Medelåldern var 14 och då kan man säga att jag drog upp den rejält.
Men det var trevligt! Bra musik och att umgås med sina kära systrar är aldrig fel!


image33

Kommentarer
Postat av: Rövhålet

hahah tack för den fina bilden på mig där;P lyser verkligen upp hela din blogg! haha pusspuss

2007-07-02 @ 16:31:56
Postat av: Hanna

Oj, det ser ut som mitt rövhål har postat en komentar, tyvärr ser jag inget kort på mitt lilla brunöga!?

2007-07-03 @ 08:37:19
URL: http://Hanisbananis.blogg.se
Postat av: Den där D

Du är riktigt sjuk och jag ÄLSKAR det!!!! Att såna små tjejer som du redan kan ha skaffat sig ett så ovårdat språk...Det finns alltså hopp för mänskligheten!!!

2007-07-03 @ 09:15:24
URL: http://veryflashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0