Bajs

Jag börjar tvivla på mig själv som "bloggare" och är rädd att jag gav mig in i leken lite för fort...
Det här är sjukt svårt.... Att tillfredställa alla utan att veta vad man ska göra för att någon ska bli tillfredställd???
Då jag inte kan bygga korrekta meningar, stavfel är ett återkommande störningsmoment
och sist men inte minst har jag något intressant att skriva om?

Skriv krampen håller ett stadigt grepp om mig,
men min lilla bild filur delar gärna med sig av annat roligt!
Vi får se hur det går! :)

image78
Nästa maskeradkostym? En blodig Ninjabinda...

Kommentarer
Postat av: Tova

det där är trixigt..jag hatar min blogg typ varannan dag och varannan dag (rätt logiskt) så tycker jag att den är oh så härli

2007-07-27 @ 22:39:50
URL: http://toovalita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0