NRJ in the park

Har precis kommit hem från Lisse, var där och kollade på NRJ in the park konserten.
Inget att jubla för... men men kul att komma iväg och kolla på lite grejjer ändå ;)
Bara det att nu har Johan precis åkt till efterfesten på Glow.... Det hade däremot varit kul att gå på....
Men nej, då kommer Pappan fram i min Pojkvän Johan och säger att;
Nej lilla lilla Hanna du ska jobba i morgon, och
Nej Nej lilla Hanna du är för liten för att komma in på Glow...HAT, hat, hat...!!!!

JAG VILL OCKSÅ!



Uppdatering: Åldersgränsen var 20 år, så fan jag hade visst kommit in...as hole.....
                       .....men det var tydligen tråkigt så jag missade ingenting...gött
                        HelloGoodbye hade tydligen rockat loss. Ola och Danny var där...
                        Vincent uppträde med en låt och var lite Dj...
                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0