kvällsbloggning

Om 3 dagar slutar jag på Jobbet, det har varit min trygghet i långt över 1 år nu.
Känns konstigt och spännande! Det är med blandade känslor jag sitter här.
Tjejen som har varit mammaledig nu under denna tiden har kommit tillbaka
och det hon en gång lärde mig, ska jag nu lära henne, plus mycket mer!
Så just denna veckan kommer tyvärr min blogg ligga nere under dagtid,
men kommer vara desto flitigare på kvällarna! I hope! :)

Hoppas ni som har hittat hit, har tyckt att det varit trevligt, och att ni vill komma hit igen! :)

Vi höres ikväll! kan vara så att det kommer fler bilder från fotningen av bandet Tin Solidiers!
ÖURH! puss

Love to fart

OK? God for you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0