Helgen

Vilken läskligt trevlig helg man har haft då! :)
I fredags så var det en extremt trevlig mys middag men Lova och Clara
Mycket vin och mycket mat!

sedan drog jag och Lova till HardRockCafe där vi mötte upp
Mor och Far + en kille som bodde i karibien och en modell som de hade raggat upp! trevligt.
Sedan som min älskling Johan, Bobo och Anders. Så pallrade vi oss upp till ParkLane.
Lina kom och joinade senare och vi festade loss till kl 5 på morgonen.

Bästa konversationen kl 5 på morgonen:
kille: Va söt du är :) *Blink blink, jag är as packad och vill ha med mig någon hem, nuuuu*
Jag: Jasså,tycker du? (Överdrivet svettig) I min svettiga lugg?? Hahahaha
Kille: Jag tycker du är söt i din svettiga lugg...*Jag ser ut som jag ska spy snart och fattar ingenting*

Lördagen, var extremt seg, jag och Johan gick vid 13.00 tiden till konsum och köpte frukost
till vår tilla Prinsessa Lina som sovöver ;) hhahha hon är värd det bästa!
 sedan låg vi i soffan som två kokta potatisar och orkade inte göra någonting!

kl. 16 ringer Andreas och bjuder oss på kräftskiva, vi är inte sena att tacka nej och drar och
köper kräftor och räkor. Kl 20 anländer vi (Jag Johan Lina) till festen, också var man på det igen...
Riktigt trevligt med sång och gitarr spel hela kvällen, alla var såå duktiga.
Andreas: "Kända från tv!"

Vi var hemma vid 2 tiden och föll pladask in i vår välbehövliga skönhetssömn!


Kommentarer
Postat av: Den där D

Om det är NÅGON som e snygg i svettig lugg så är det DU:-)))

2007-08-20 @ 09:32:16
URL: http://veryflashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0